Behang

Eindeloos assortiment aan behangpapier

Wil u fotobehang voor in uw slaapkamer aankopen of eerder een bloemenmotiefje voor in uw woonkamer? Bij De Verfkerk kan iedere behangliefhebber zijn hart ophalen. Wij hebben een eindeloos assortiment in huis. Denk daarbij aan klassiek papierbehang, vliesbehang, fotobehang, 3D-behang, duplexbehang, vinylbehang en meer. Geef uw muren een stijlvolle uitstraling met onze kwalitatieve behangpapier. Wij garanderen u steeds een goede prijs-kwaliteit.

Behang met bloemen
Behang stalen

Geef je woning een totale make-over

Wil jij je woning een nieuw totaal nieuw uiterlijk geven? Door je keuken, badkamer, slaapkamer, living of zelfs je plafond te behangen, creëer zo in iedere kamer een bepaalde sfeer en transformeer je de ruimte volledig. Je kan een kamer eventueel kleiner of juist groter laten lijken door een donker of licht behang te kiezen. Zit je met vragen wat nu echt bij je past. Vraag het aan een van onze behang experts.

Bij ons kan je steeds terecht voor behangpapier van de hoogste kwaliteit.

Bij De verfkerk gaan steeds voor de beste kwaliteit tegen de beste prijzen. Je kan bij ons enkel behangpapier kopen van De beste a merken. Daarom omvat ons Groot assortiment Arte, Noordwand, Hooked on walls, Dekens, Casadeco, Caselio, Eijfinger, Live In, Dutch, Casamance, Harlequin en khroma.  Deze merken combineren klasse en creativiteit op een ongeziene manier en bewijzen al jarenlang hun duurzaamheid. De gemiddelde levertijd bedraagt 1 tot 3 werkdagen.
Staalset behang
lby impass bleu

Neem gerust een kijkje in onze, originele en tijdloze collecties

Ben je geïnteresseerd in een 3D-behangpapier of ben je fan van modern of eerder retro behang? Zoek je eerder een behangpapier met een leder, houtlook of bloemenprint? Houd je van behang in een effen kleur of liever met opvallende, avontuurlijke motieven? Laat je creativiteit de vrije loop! In een van onze behangwinkel te Schoten. Hier kan je namelijk een bijzonder grote collectie aan behangpapier vinden. We bieden steeds karaktervol, modieus en vernieuwend behangpapier aan in een variatie van stijlen, materialen, kleuren en designs. In onze meer dan 100 behangboeken vind je gegarandeerd het behangpapier voor jouw living, kinderkamer, slaapkamer, keuken of kantoor,.

Advies nodig? vraag het gerust aan onze interieurexperts

Of je nu behangpapier zoekt voor je slaapkamer, kinderkamer, living, keuken of (bedrijfs)gebouw, is het belangrijk om na te gaan welke sfeer je precies wilt creëren. Vaak is het echter niet zo eenvoudig om de knopen alleen door te hakken en het juiste behangpapier te kopen. Daarom staan onze experts je graag bij met Uitmuntend kleur- en technisch advies. Dankzij hun jarenlange ervaring weten ze perfect welk behang het best bij jouw interieur past. Daarnaast vertellen ze hoe je je muren het best kan voorbereiden. Breng gerust een plattegrond of foto mee van de  ruimte zodat onze consulenten je zo goed mogelijk kunnen adviseren.