Maak kennis met De Verfkerk

De Verfkerk is gehuisvest in de Heilig Hartkerk, die gebouwd werd in 1897. Pastoor Frans Van Dingenen zwaaide er jarenlang de plak. In 1961 verloor de kerk haar nut toen de nieuwe Heilig Hartkerk in de Deuzeldlaan werd ingewijd. Enkele jaren later, in 1972, werd de oude kerk deels ontmanteld om er sportclubs en andere verenigingen in te huizen. In 2004 namen wij er onze intrek. Toenmalige zaakvoerders Arne en Alain voerden grondige renovatiewerken uit (bv. ramen en binneninrichting) en creëerden een waar verfparadijs.

Tussen de vele verfpotten hangen nu archieffoto’s. Iedereen die onze verfwinkel binnenwandelt, kan de kerk in al haar oude glorie aanschouwen. Op de plaats waar pastoor Van Dingenen vroeger de biecht afnam, staan nu vijf computergestuurde verfmengmachines. Ons enthousiaste verkoopsteam mengt er eender welke verfkleur voor u. Wij verbazen u dus niet alleen met een uniek decor maar bieden u ook verf aan van een gezegende kwaliteit.

VERFKERK OVERONS2